ma’rifatulloh

tadi abis disapa ama si oon di ym,,kangenn juga deh ama si oon imbisil 😀


doh,,lagi ga tertarik sama dunia maya nih,,jadi bikin jarang posting,,lagi cari muka sama sang pencipta,,lagi nge baik2in sang pencipta,,lagi pendekatan,,baru sadar ternyata gua dah segitu jauh nya ama Dia,,dah sempet lupa malah,,hahaha,,makanya sekarang lagi cari muka nih,,siapa tau gua dilirik lagi,,didenger lagi,,ato mana tau sekarang gua bakal di elus2,,hhmmmm…mudah2an aja lah,,
lailahaila anta subhanaka inni kuntu minal dzolimin,,
insyaallah..
🙂


regards

b

Advertisements

~ by atoi on September 5, 2009.

3 Responses to “ma’rifatulloh”

  1. yaaa ampun.. alhamdulillah atoi udah tobat.. 😀
    im proud of u atoi.. if u can, then it wud b easy for me to do the same. miss you sooo..

  2. ekekekekekekkkkk,,,,,doh,,jadi maloooo,,,hihihiiii..

  3. AMIN.
    Akhirnya kaka gw tobaaat hahahahahaha
    cepet2 taaruf trus nikah yeee.
    hahahahahaahh

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: