I THINK IM IN LOVE,,

if you got an eerie feeling after hanging up the phone
sort of happy feeling but you’re not sure what it’s called

if you’re haunted by his face whenever you’re asleep at night
and think you hear his silly voice just calling out your name

oh, no! I think i’m in love with you..
on, no! i’m hoping you’ll want me too
so, please..don;t let me down!

just can’t help but talk about him every conversation
till your friends are sick and tired of that same old crap

if you start wearing make up even when you go to bed
crying like a baby when you hear a mellow song


CLICK  HERE TO DOWNLOAD

Advertisements

~ by atoi on July 28, 2009.

10 Responses to “I THINK IM IN LOVE,,”

  1. enggak ada watermark ⚡, berarti atoy nih yang ngepost 😛

    cieeeeeee…..jatuh cinta nih yeeee, karena postingannya lirik lagu,
    gua komen pake lirik lagu ah…

    ‘peluk erat tubuhku, sentuhlah jemariku, rebahkan sayap-sayap patahmu
    dan terbanglah bersamaku, tuk melintasi langit ketujuh, bawalah aku kedalam damaimu’

    REPEAT

    * enggak usah penasaran untuk cari tahu ini lirik lagu siapa, enggak usah maksa gua untuk ngasih tau juga kalo ini lirik lagunya Kangen Band* LOL

    • ahahahahahahaha,,,,,
      iya lagi jatuh cinta,,,wae!!
      itu lyric mocca kok jie,,suka ama lagunya ajeeee,,,,
      ehehe

  2. wah wah, header dan designya ganti
    eh gua nitip foto gua dong satu 😛

  3. hmmmmm…tricky!
    tapi kalo mau lebih cepet naik statnya mah harusnya yang dipajang tuh turntable sama bola disko!
    enggak perlu ngepost apa-apa juga nanti rame yang dateng, asalkan disebarin invitation sama guest listnya aja! 😛

    “D-D-D-D-D-D-J-J-J-J-J-J-J-J-J…
    M-A-T-I-I-N L-A-M-P-U-N-Y-A D-O-N-G D-O-N-G D-O-N-G!!!’ :p

  4. ahahahahahha… sama pasangin audio aja yaa.. lagu wali versi dugem.. ari-king-king-king..

  5. iya ya, WP enggak punya widget yang bisa muter musik…
    padahal kan seru kalo begitu mereka masuk ke home gua, disambut sama ‘jreng..jreng..jreng..jreng….Cobalah henti langkahku, kau coba lagi hentikan aku..laa..la..la…’ *BY Hijau Daun* 😛
    enggak perlu, toy
    cuma satu yang kalian perlu tahu!
    enggak ada foto gua di header, enggak masalah
    yang penting kan selalu ada di hati kaliaaaaaaaaaaaaaaannnnnnn
    hihihihihihii

  6. me wanna feel what it’s like to be in love again,,

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: